Belangrijke update

Om de continuïteit en de kwaliteit van de Bolero service te garanderen, vragen wij u om geen documenten meer per post te versturen.

Aan de opening van een Bolero-rekening voor een beleggingclub, zijn voorwaarden verbonden. Gelieve daarvoor contact op te nemen met Bolero Orderdesk via info@bolero.be. Onze collega's evalueren dan uw aanvraag.

Digipass

1. Aanvraag nieuwe digipass

Download

Is jouw digipass verloren, gestolen of stuk?

  • Geen nood! Met itsme® kun je meteen opnieuw inloggen en beursorders ondertekenen. Je hebt jouw digipass zelfs niet langer nodig! Lees hier hoe makkelijk dat is. Ook als je een login hebt voor de Bolero-rekening van jouw beleggingsclub, vennootschap, onverdeelheid,... kun je met jouw itsme inloggen op die rekening. 
  • Ben je KBC-klant en heb je jouw KBC-rekening aan Bolero gekoppeld? Ook dan kan je zonder digipass meteen verder met jouw KBC-bankkaart en kaartlezer:
    • Kies voor de ‘KBC-kaartlezer’ bij het inloggen of ondertekenen van orders en volg de verdere instructies.
    • In KBC-Touch kan je ook inloggen op Bolero via het Bolero-pictogram bovenaan het tabblad "Sparen en beleggen”.