Bolero Awards

Bolero Awards

Wist u dat Bolero jaar na jaar verschillende belangrijke prijzen wegkaapte? In 2021, 2022 én in 2023 kwam daar nog “Beste Beleggingsbank” bij.

Bolero Awards

Tot uw dienst

Zit je met vragen? Heb je nog ergens hulp bij nodig? Bolero helpt je graag verder! Neem een kijkje in ons Documentcenter, onze veelgestelde vragen of bekijk onze demofilmpjes over de Bolero-app en het Bolero-platform. Wil je iets meer weten over specifieke beursproducten? In onze Bolero Academy leggen we je de werking van de beurs en Bolero stap voor stap uit. 

Documentcenter

Een handig overzicht van alle aanvraagformulieren, handleidingen,...

Ga naar documenten

Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen hebben wij hier voor jou verzameld.

Bekijk ze allemaal

Demofilmpjes

Ontdek de Bolero-app en het Bolero-webplatform razendsnel in enkele korte filmpjes

Bekijk de demofilmpjes

Geen antwoord op jouw vraag gevonden? Contacteer ons:

Onze Bolero Orderdesk staat elke beursdag van 8 tot 22 uur voor jou klaar! 

  • Op woensdag zijn we van 8 tot 14 uur enkel bereikbaar voor dringende beursorders die je niet online of via de app kunt uitvoeren. 
  • Voor administratieve vragen kan je bij ons elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur terecht, behalve op woensdag. Dan zijn we bereikbaar van 14 tot 17 uur.
  • Voor hulp bij technische problemen kan je terecht bij de Helpdesk op het nummer +32 16 43 25 41 van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

Je kan Bolero Orderdesk bereiken op het nummer 02 303 33 00

Suggesties of klachten? Wij werken tot het werkt!

Je verwacht een uitstekende dienstverlening van ons. Gelijk heb je! We horen graag dat je tevreden bent, maar willen het zeker ook graag weten als dat niet het geval is. Deel jouw klachten of suggesties daarom met ons. Alleen zo kunnen we onze dienstverlening voortdurend verbeteren. Ontdek hier waar je het best terecht kunt. 


Ons adres: Bolero (KBC Bank NV) - Havenlaan 2 - 1080 Brussel